niedziela, 12 kwietnia 2009

ZMARTWYCHWSTANIE PANA JEZUSA

EWANGELIA ŚW. MATEUSZA 28, 1- 6.
  • "A po sabacie, o świcie pierwszego dnia tygodnia, przyszła Maria Magdalena i druga Maria, aby obejrzeć grób.
  • I oto powstało wielkie trzęsienie ziemi,albowiem anioł Pański zstąpił z nieba i przystąpiwszy odwalił kamień i usiadł na nim.
  • A oblicze jego było jak błyskawica, a jego szata biała jak śnieg.
  • A strażnicy zadrżeli przed nim ze strachu i stali się jak nieżywi.
  • Wtedy anioł odezwał się i rzekł do niewiast; Wy się nie bójcie ; wiem bowiem, że szukacie Jezusa ukrzyżowanego.
  • Nie ma go tu, bo wstał z martwych,jak powiedział;chodźcie, zobaczcie ,gdzie leżał.
  • A idąc śpiesznie powiedzcie uczniom jego, że zmartwychwstał............ . " To dla mnie , dla Ciebie, dla wszystkich ludzi na Ziemi, Syn Boży przyjął na siebie ciężar winy, dla nas pokonał śmierć. Nie zapominajmy o wielkiej ofierze Naszego Zbawiciela, przez cały rok.Niech Bóg błogosławi,wszystkich odwiedzających naszego bloga, Kościół Adwentystów Dnia Siódmego w Świdnicy.

2 komentarze:

  1. Wszechmogący Pan uczynił wszystko abyśmy byli zbawieni.Zastanawiałem się jaki moment naszego wyboru decyduje o przyjęciu Jego łaski.Wiemy że Pan Bóg daje chcenie i wykonanie,lecz pomiędzy chceniem a wykonaniem musi nastąpić nasza decyzja.Pozdrawiam braci i siostry w Chrystusie i zapraszam na mój blog.Pozwolicie że wpiszę wasz blog na moich dwu blogach,w linkach....:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam wszystkich wierzących w sprawiedliwość Bożą,objawiającą się w sercach które,zaprosiły Jezusa by zamieszkał Duchem Świętym w Nich. Ja Ewa,bardzo długo szukałam ludzi,którzy są równymi sobie Braćmi i Siostrami,potrafią być na wysokich stanowiskach i szanować tych którzy go niemają.Osobiście,zawsze miałam,i mam szacunek do wszystkich osób,synów też tego uczyłam i uczę,np;nie może Dyrektor obyć się bez sprzątaczki,pracował by w brudzie.Szacunek dla Rolnika,bez niego nie miałabym co Jeść,nie mamy szanować z lęku ,lecz z rozeznania w żeczy sedna,życia i śłużenia Jeden Drugiemu z szacunkiem,za to co Robi,jeśli jest Dobre i nie uwłacza Godności ,mamy się upominać nawzajem,Dyrektor też człowiek,któremu sprzątaczka może objawić prawdę,czasem awans w pracy jest awansem wywyższania się i poniżania innych,co jest skutkiem głupoty.Byłam buntowniczką katoliczką,po wielu latach rozważania Słowa Bożego,Duch Święty zaprowadził mnie na Spotkania Pastora Mirosława Karaudy,mam spotkania z Nim na temat Zycia w Prawdzie.Pragnę się Ochrzcić należeć Całkowicie do Jezusa Pana mego,Mocy mojej,która nie jest moje,ale Jezusa,nie mam nic czego bym NIEOTRZYMAŁA od STWÓRCY WSZECHŚWIATA.Niech Dobry Bóg w Imieniu Jezusa Chrystusa Duchem Świętym Błogosławi i Pomnaża wszelkie Dary Boże Mirosławowi i Wszystkim którzy Szczerze Słurzą Bogu na ziemi,aby odnalazły się wszystkie zagubione i zalęknione Owieczki Jezusa,które Jezus zabierze do Królestwa Niebieskiego.Ja wiele razy słyszałam teksty w głowie,nim zaczęłam Prawdziwie szukać Jezusa w Sobie i w życiu,odmawiając różaniec,rozważałam przez niego swoje życie,wyobrazałam sobie Jezusa który Miłością mieszka we mnie,to nie zdrowaśki uzdrawiają,lecz zrozumienie życia,aby żyć jak Maryja i Józef,zrozumiałam że,Mam być POKORNĄ służebnica Pana,wypełniać Jego Wolę w Miłości i Sprawiedliwości,droga krzyzowa dla mnie,to znosić cierpienia z odwagą w milczeniu,oddajac się słuchaniu co Jezus przez nie do mnie mówi,trudno było mi w problemach oddać je Jezusowi,tu sie modliłam,a tu znów denerwowałam,Jezus mnie zna i wie czego mi trzeba,lecz wie ze my,ja opóżniałam i czasem opóżniam rozwiązania,lecz wierzę iz Jezus Mnie Kocha i wyprostuje moje ściezki.Ufam Jezusowi,On Mi Drogą,Prawdą,Życiem.Pan posyła mnie tam gdzie chce,mówie Panie Jezu,oto ja Ewa,Poślij mnie,Błogosławie Twoje Imię Duchu Św.Boże,Pobłogosław Jezu mnie,i idę do zajęć,czasem dzieją się sytuacje,które mnie zaskakują pozytywnie lub negatywnie,i Jezus Zawsze Jest przy mnie,mówi np;.Nielękaj się Ja Jestem z Tobą Odwagi.Wypłyń na głębie.Góry mogą ustąpić i zachwiać się pagórki,lecz Moja Miłość nieodstąpi od Ciebie.Pan jest Pasterzem moim.I wiele innych.Jezus był Cierpliwy dla mnie,brak mi Słów Dziękczynienia Bogu,za to że Trzymał i Trzyma mnie Ręką Swą.Dzięki Ci TRÓJCO ŚWIĘTA przez człowieka Tak niepojęta,lecz jeśli kto Prosi o Dar Rozeznania Jezus Przychodzi z Duchem Św. i Daje.DARMO Daje.Życzę Wszystkim aby Prosili i Brali z Krzewu Winnego Jezusa Chrystusa,osobiście Przyszedł do nas w ciele człowiekai i pokazał nam,jak mamy żyć,wiem że Można tak żyć jak żył Jezus i Apostołowie.Te dwa wierszyki Prowadziły mnie w cierpieniu i radości,i prowadzą budząc do życia z Moim Zbawicielem Jezusem,którego dawałam bliżnim niewiedząc,ze to Bóg Posługiwał się mną,mimo iż mówiłam ze jestem Narzędziem w Ręku Boga tak naprawdę zrozumiałam to dopiero po Zaproszeniu Jezusa do Serca,Jestem Twoja Jezu;.Jeśli spotkaż krzyż na drodze,jeśli będzie ciężko Ci,nigdy nie mów,już nie mogę,tylko,JEZU POMÓŻ MI.Pamiętaj;. Kochaj Jezusa,Idż Jezusa Przykładem,On Ci w Życiu będzie DROGOWSKAZEM. Pozdrawiam Wszystkie Dzieci Boga,Jezusa w Ducha Św.Ewa z łodzi.

    OdpowiedzUsuń